In een verhaal uit 1989 over Nike die de toppositie in sneakers van Reebok terugwist, schreef de New York Times de toevoeging van 'modegerichte Nike Air Vapormax Mujer marketing aan de reclamemix' en merkte op dat Nike elke Nike Dunk Sky High Womens paar maanden nieuwe sneakers met Air-sole uitbracht alleen in kleur en cosmetische Nike Air Vapormax Femme elementen. Het uiterlijk van Air Max hielp atletische schoenen naar de reguliere mode. Die nadruk op stijl en prestaties blijft kritiek bij Nike, en de nieuwe VaporMax weerspiegelt het. Nike ontwikkelde het als een hardloopschoen. Het is de bedoeling om de schokdemping en veerkracht van Air Max op te nemen,Nike Air Max 1 Womens maar de bulk, stijfheid en het gewicht van eerdere modellen te Nike Air Max TN Mujer verwijderen om een ??lichter, bouncier-pakket te leveren. Niks is geobsedeerd door de kleurkeuze van het debuutmodel voor elke nieuwe versie van Air Max. Elk dient als een "reset" van de franchise, volgens Andreas Harlow, vice-president en global creative director van Nike running, en wordt een bepalende signatuur van de stijl. Deze Nike Air Max 95 Womens updates hebben de serie fris en in trek gehouden, Nike Air Max 1 Mujer lang nadat het idee van zichtbare lucht ophield nieuw te zijn.
"Denk aan de Air Nike Air Max 90 Dames Max 90 met het infrarood, of de 95 met de grijstinten en de groene," zegt Harlow. "Zelfs de 97, dat is metallic zilver." Maar de schoen is zeker ook bedoeld om er goed uit te zien, zoals zowel CEO Mark Parker en merkpresident Trevor Edwards benadrukten over een recente winstoproep met investeerders. Nike debuteerde Nike Air Max TN Femme zelfs een kant en klare versie op de catwalk op Paris Fashion Week in oktober 2016, die het cre?erde in samenwerking met het innovatieve Japanse modemerk Comme des Gar?ons, wat suggereert dat de VaporMax net zo goed kan passen bij high fashion als bij gymkleding. Nike's eerste grote productinnovatie in vijf jaar, en Credit Suisse merkte in een brief op aan beleggers dat de nieuwe productlijnen van www.ranchmistral.frNike die de nadruk leggen op technologie "dienen Nike Air Max 90 Womens Black als krachtige voertuigen om consumenten op te frissen (vooral in combinatie Adidas Arkyn Femme met Nike's jaarlijkse marketingbudget van $ 3,5 miljard)."
Meer dan adverteren of beroemdheden of aanbevelingen van sporters, wat sneakers verkoopt, is een geweldig product, en dat is wat Nike moet leveren om de VaporMax een hit te maken. Vandaag de dag betekent dat een schoen die de technologie een stap verder Nike Air VaporMax Dames brengt, maar die ook past bij de levensstijl van het winkelend publiek. "In het huidige tijdperk van het ontwerpen van schoenmodellen komt het idee van de overgang van de ene naar de andere activiteit vaker voor dan in de verleden, toen sneakers vooral bedoeld waren om te hardlopen en ze niet voor levensstijl werden gebruikt, "zegt Harlow. "Nu is het gewoon een deel van de tijdsgeest, onderdeel van de Nike Air Presto Femme cultuur." De Air Max hielp het huidige Nike Air Max 95 Mujer tijdperk te lanceren. Maar Nike is al bezig met het lanceren van andere www.jessicabel.fr kleuren. Mode vereist immers opties. Mensen kunnen de schoen kopen voor hardlopen, of ze kopen het voor boodschappen. Wil het een succes worden in 2017, dan moet het voor beide werken.