Ik wilde dat Nike Air Vapormax Womens deze trui eerst sport was, mode tweede. Het is bedoeld om de ongelooflijke Adidas Superstar Femme overwinningsgeschiedenis van de USWNT te vieren door de aandacht te vestigen op de vrouwelijke www.roburharlingen.nl naamgenoot van het iconische sportkledingbedrijf zelf: Nike the Goddess of Victory. De focus Nike Air Max 270 Dámské van mijn ontwerpen is altijd hybriditeit en aanpassing aan het dagelijks leven. Het is belangrijk Nike Air Max TN Femme om een ??doelgerichte lijn te cre?ren die ervoor zorgt dat een vrouw zich goed voelt zonder afbreuk te Nike Air Pegasus 83 Femme doen aan de stijl. De Nike c / o Virgil Abloh "Athlete in Progress" -collectie groet het onbreekbare vertrouwen van hardlopers. De internationale hardloopgemeenschap omarmt de kracht van zelfvertrouwen, consistent met de ongekende marathonprestaties van '84 door de voortdurende inspanningen om grenzen te breken in 19, en in elke strijd om een ??persoonlijk record of wereldrecord.
?Hoewel de tijden misschien niet gelijk zijn en races met één honderdste van een Nike Air Max Thea Femme seconde worden gewonnen, delen lopers, hoewel ze zelfredzaam zijn, de drang naar Nike Air Vapormax Damen consistente vooruitgang. Voor de collectie 'Athlete in Progress' tikt Virgil Abloh op Nike's Adidas ZX 750 Dámské rijke erfgoed in nummer en veld. Het assortiment balanceert het prestatieproduct met post-run-kleding Nike Air VaporMax Mujer en schoenen ge?nspireerd op de legendarische hardloopschoenontwerpen van Nike. "Ik ben afgelopen zomer met Nike gaan praten over dit hardloopproject voor vrouwen. Ik was toen erg ge?nspireerd door de esthetiek en stijl van het parcours. en veldsporters. Als gevolg daarvan nodigde ik enkele van Nike's elite atletiekkampioenen uit om deel te nemen aan mijn SS19 Off-White start-en landingshow als de natuurlijke voorloper van het ontwikkelen en presenteren van de collectie, "zegt Abloh.
Nike c / o Virgil Abloh "Athlete in Progress" debuteerde afgelopen september in Parijs als onderdeel van de Off-White SS19 catwalkshow met atleten Dina Asher Smith, Nike Air Max 97 Mujer Vashti Cunningham, Cecilia Yeung, Engels Gardner, Katarina Johnson-Thompson, Nafi Thiam, Nike Air Max Thea Femme Caterine Ibarguen en Rénelle Lamote.Now, met 800-meter kampioen Caster Semenya, het is klaar Nike Air Vapormax Womens voor de eerste beperkte release inclusief een run top en tight en de Nike x Off-White Zoom Terra Kiger Nike Air Max 2017 Dames 5. De Nike c / o Virgil Abloh "Athlete in Progress "verzameling releases wereldwijd op 27 juni. Al bijna Adidas NMD Dámské een decennium, heeft Jun Takahashi samen met Nike gewerkt aan de hardloopgerichte Gyakusou-lijn, die inspiratie put uit zijn eigen sportinteresse en het samenspel van vloeiende beweging, vaste omgeving en de meditatieve waarde van hardlopen. Vanaf deze zomer breidt Takahashi zijn relatie met Nike uit door een formele samenwerking met zijn merk, UNDERCOVER.