"Ik zei:" Ja, ik denk dat ik iemand Nike Air Max 95 Womens ken die ons misschien kan helpen ", zei Moore dinsdag. "Ik ken Mike al sinds hij op de middelbare school zat, en hij was duidelijk op Nike Air Max 2017 Femme Central." Ik heb hem net gezegd binnen te komen, te zijn wie hij is, net zo hard te werken als hij altijd doet en alles komt goed zoals het is zou Nike Air Max 270 Femme moeten zijn. "Kort nadat Danna zijn naam in het portaal had ingevoerd, ontving hij berichten van verschillende scholen, waaronder Michigan. Defensieve Nike Air Max 90 Donne co?rdinator Don Brown bereikte hem en vertelde hem dat ze diepte wilden toevoegen aan de verdedigingslinie en dat hij kon Adidas ZX 750 Mujer helpen." ze kwamen (en boden)Nike Air Vapormax Womens , ik wist vrijwel het antwoord al, "zei Danna." Zoals, het was go-time. "Danna arriveerde in Ann Adidas ZX 850 Damen Arbor in de zomer met een gewicht van ongeveer 240 pond en enige kennis van waar hij in liep Hij kende Lavert Hill en Donovan Peoples-Jones al en speelde op de Nike Air Presto Mujer middelbare school met Tru Wilson.
De eerste orde van zaken waren trainingen met het kracht- en conditioneringspersoneel van Michigan, wat Danna Adidas NMD Damen hielp om 20 pond, meestal spiermassa toe te voegen, waardoor hij meer in lijn kwam met de grootte van de andere startende verdedigende doelen van Nike Air Max 1 Womens de Wolverines. "" We hebben het waargemaakt. Ik voel me sterker. Ik voel me sneller. Ik voel me sneller. 'Toen raakte ik gewend aan de verdedigingsstijl Nike Internationalist Femme van Michigan en de eerstejaars lijntrainer Shaun Nua. Beide waren nieuw in het programma en boden Danna een nieuwe Nike Air Max Thea Femme start met een gloednieuwe coach. Volgens Nike Air Max 95 Femme Nua ging het een stuk beter voor Danna: “Hij heeft een veel betere houding dan ik. Iedereen accepteert hem met veel Nike Air Max 95 Damenmeer open armen. 'Nua kenmerkt hem als een' dekreu 'en' werker ', de laatste waarvan Danna een ereteken draagt.
In zijn eerste wedstrijd Nike Air Vapormax Donne in Michigan had Danna drie tackles, waaronder twee solo, en een quarterback haast en maakte deel uit van een nieuw vier-end, derde-down front Nike Air Span 2 Femme ingezet door de Wolverines. Hij zei dat hij blij was met zijn eerste uitje, maar weet dat er nog genoeg te zien is. "Elke dag herinner ik mezelf Nike Air Max 2017 Damen eraan dat je speelt voor de University of Michigan. Dit is je droom, 'zei Danna. "Maar tegelijkertijd is het een sleur. Ik neem geen vrije dagen. Ik kijk Nike Air Max 1 Femme mezelf in de spiegel en zeg tegen mezelf: 'Als je deze grote kerel op het veld gaat worden, moet je het Nike Air Max TN Mujer waarmaken. "" Ik controleer mezelf elke ochtend, kijk mezelf elke ochtend aan. Ik wist waar ik me voor had aangemeld. Ik werk. "